Bizzat Ben

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
From tourism business / Cook candidate / Fenerbahce lover / Iron Maiden maniac / Old school writer / MaidenTurkey Admin / Webitch / Jet City Woman / Rock'n Roll Angel / Beth...Ironclad...

30 Eki 2009

Üşüyorum...



Çok mutluyum aslında, günler gri geçtiği için; soğuk ve yağmurlu...
Yazın o sıcağından terinden neminden kurtulduğum için ruhuma en güzel renk geldi, gri...
Kimisi için kasvetin hüznün rengi olsa da benim için aslında onların pembesidir, gri...
Ama erken üşüyorum bu sonbahar; içim üşüyor, iyi beslenmiyor sanırım ruhum, besleyemiyorum. Kışın nasıl geçeceğini merak etmek bana heyecan verse de korkuyorum aslında...Çünkü biliyorum dışarda ne kadar soğuk bir hava olsa da, içerde alevler yanacak; kan kaynamaktan vazgeçmeyecek...Yine mi hatalar, yine mi iç kavga?
Bu kış uzun ve efkarlı geçecek, hissediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.