Bizzat Ben

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
From tourism business / Cook candidate / Fenerbahce lover / Iron Maiden maniac / Old school writer / MaidenTurkey Admin / Webitch / Jet City Woman / Rock'n Roll Angel / Beth...Ironclad...

1 Ara 2010

Hard Rock Amerika'nın işi: Hinder


80ler furyasından 2000lere kadar o bildiğimiz ve hala dinlediğimiz 'klasik' anlamdaki Hard Rock grupları kendi işlerine iyi kötü devam ederken yeni solukların pek çıkmadığını düşünürken 2001'de kurulmuş bir isimle yeni tanıştım. Bu konuda bendeki doymuşluk, beni yeni gruplarda kaliteli basitlik ve kolay anlaşılırlık özelliklerini aramaya itti; steel panther gibi, buckcherry ya da bu yazımda üzerinde durmak istediğim Hinder gibi...Onları diğerlerinden ayıran hiç bir özellikleri yok; yormadan, eğlendirerek ya da duygulandırarak kendilerini dinletiyorlar.Çünkü artık dünya bunu istiyor, yapımcılar bunu istiyor ve bahsedilen paralar da böyle kazanılıyor.Bununla doğru orantılıdır ki çıkardıkları albümlere sayısız klipler çekebildiklerini de görüyoruz. Henüz 3.albümünü bitiren Hinder'in dünden beri kaç klibini seyrettim,hatırlamıyorum; ve gözüken şu ki gayet prodüksiyonlu işler.


2005-Extreme Behavior, 2008-Take It to the Limit ve son olarak yeni yayınlanan All American Nightmare isimli single'ları var grubun. Kafamda hit olup yıllarca izini taşıyacağım şarkıları olmasa da, albümlerinde vasat şarkısı bile yok Hinder'in...Çok kasmadan artistlenmeden, basit söz ve rifflerle bile bu işin gayet kaliteli yapılabileceğinin kanıtı olmuş Hinder...Çoğunuza mtv tarzı pop rock grubuymuş gibi de gelebilir ama hayır bana gelmedi; sadece zamanımızın Amerikan Hard Rock'ının böyle olduğuna inananlardanım artık, gayet de keyif alıyorum. Hele vokalinin sesi hızlı parçalarda yırtık; ballad tadındakilerde gayet çatallı ve hissiyatlı, nabza göre şeker veren cinsten.Orjinal mi, hayır değil.
Üzerinde durmak istediğim grupla ilgili wiki'den alıntı yapacağım: ''
2009 yılına gelindiğinde ise Hinder, Theory of a Deadman ve The Guitar Center adlı yarışma birincisi The Last Vegas adlı gruplar ile birlikte Motley Crue’nun Saints of Los Angeles Tour adlı konser organizasyonunda yer aldı.
Temmuz 2009’da ise Hinder; Papa Roach ve Saving Abel ile Nickelback’in Dark Horse Tour adlı konser organizasyonunda yer alacak.''

Bol bol klipleri var demiştim, size önereceğim şarkıları klipleriyle vereyim:






ve son olarak yeni single klipleri, All American Nightmare - http://www.youtube.com/watch?v=Cx5PcB1t-s8
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.