Bizzat Ben

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
From tourism business / Cook candidate / Fenerbahce lover / Iron Maiden maniac / Old school writer / MaidenTurkey Admin / Webitch / Jet City Woman / Rock'n Roll Angel / Beth...Ironclad...

7 Ara 2010

Judas is Rising?


Tamam, Judas Priest'in yaptığı açıklamaya üzüldük tıpkı biraz Scorpions olayı gibi ama,dünya turnesi tarihlerini açıklarken bunu şimdiden ilan etmek birazda ''Bak bu görmek için son şansınız, verin paraları; gördünüz gördünüz.'' demek olmuyor mu, ben mi yanlış düşünüyorum? Böylelikle son konserler diye fiyatları da yükselmiyor mudur? Hafiften bana samimi gelmeyen taktikler...


Bu arada gözüme çarpmışken 2005-2008 konserlerinin albüme yansıması olan Judas Priest - A Touch of Evil: Live süpermiş, gelin görün ki bu yaz çıkartılan 'sözde' best of, Setlist; dünyanın en zayıf Judas toplaması resmen...Şaka maka zaten 5-6 senedir Judas'tan çok güzel ve yeni bir şey dinlemedik ki...Benim için onlar 97 Jugulator sonrası zaten bitmişti, sonrasında çıkan albümlerdeki birkaç şarkı ve arada sürekli çıkardıkları best of, konser dvd'leri, box'lar, promolar vb ile bu işi götürdüler..
Konu Maiden bile olsa, benim sevdiğim Heavy Metal'de ''müziği bırakma, gruba son verme, bir şekilde emekli olma'' kararlarına çok inanmayıp ''hadi ordan'' diyen biriyim.
İngilizdir, Heavy Metal'dir çok severim ama Judas benim için tembel bir gruptur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.