Bizzat Ben

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
From tourism business / Cook candidate / Fenerbahce lover / Iron Maiden maniac / Old school writer / MaidenTurkey Admin / Webitch / Jet City Woman / Rock'n Roll Angel / Beth...Ironclad...

9 Ara 2010

Maskott


Maskott'un Tuval albümünün kayıtlarında 80lerin ünlü ''Heart'' grubunun davulcusu Ben Smith'in olduğunu millet atladı geçti...Hele ki albüm prodüktörlüğünde 90lı yıllarda Pearl Jam'e altın yıllarını yaşayan Geoff Ott'un yer aldığını...Mor ve Ötesi'nin ilk albümleri ve Malt bir yanda dursun, ben Türkçe Rock konu oldu mu en iyi lirikleri Kargo'dan ve devamında da Koray ve Serkan'lı Maskott'dan duydum hep, kim ne derse desin...Nerdeyse her sene bu tarz yeni gruplar çıkar oldu memlekette; sevenler için bu çok güzel bir gelişme ama en güzel ses bence hala Koray'da:)


Grup, Ocak ayından itibaren Tr'nin çeşitli yerlerinde konserler verecek, açıklanan bir tarih henüz yok ama umarım turnenin sonunda İstanbul'da izlerim. 

Nadas
Yalniz Ben
Teselli
Tuval
Zor Bu Isler
Melekler Sehri
Ay Isigi
Ucmak Istedigimde
Nefessiz
Mum Gibi

Şimdilik açıklanan konserleri: 

6 Ocak Perşembe Eskişehir Up'n Down
7 Ocak Cuma Ankara Overall
13 Ocak Perşembe Bursa Resimli
14 Ocak Cuma İzmir Bios

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.